Általános szerződési feltételek

Kategóriák
Emailcím:
Jelszó:
Regisztráció
jelszó emlékeztető
 
 
 

 

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni. Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

 

 

1. Üzemeltetői adatok

Cégnév: Aranycsibe Gyerekcipő- és Játék Kereskedelmi Bt.

Székhely: 1103 Budapest, Medveszőlő u. 3. 1/4

Adószám:22379623-2-42

Cégjegyzék szám: 01-06-777377

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság

Szerződés nyelve: magyar

Elektronikus elérhetőség: info@gyerekcipobolt.hu

Telefonos elérhetőség:  06-30-285-9715

 

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Webáruházunkban gyerekcipők, –szandálok, –papucsok és –csizmák széles választékát kínáljuk a szezonnak megfelelően. Fontosnak tartjuk, hogy a nemzetközileg is elismert márkák mellett a hazai minőségi gyermeklábbelik is széles választékban elérhetők legyenek. Honlapunkat folyamatosan frissítjük, választékunkat új termékekkel bővítjük

A megjelenített termékek on-line rendelhetőek, a vásárló döntése alapján személyes átvétellel vagy házhoz szállítással.

1. személyes átvétel estén nincs postaköltség, a terméket Budapest, X. kerület Medveszőlő u. 3. sz. alatti címünkön lehet átvenni előre egyeztetett időpontban. "Mozgó" átvételi lehetőség (próbalehetőséget itt nem tudunk biztosítani!!!) munkanapokon, a részletekről kérjük előzetesen érdeklődjön Nyíregyházán és Debrecenben. Ennek módjáról kérjük előzetesen érdeklődjön a 06-1-70-70-741-es telefonszámunkon 7-20 óra között. A megjegyzésekhez beírhatja, hogy mely időpont(ok) felelne meg Önnek az átvételre.

2. cégünk bankszámlájára előre utalással egységesen 500 Ft a postaköltség, akkor is ha csak egy, és akkor is ha pl: 4 pár cipőt vásárol tőlük. Ez esetben a megrendelt termék(ek) árát+az 500 Ft postaköltséget kell előre utalni számlánkra:

Aranycsibe Gyerekcipő- és Játék Kereskedelmi Bt.

Bankszámlaszámunk: K&H 10405004-00013928-00000005

3. postai utánvéttel 1500 Ft a postaköltség. Ilyenkor a termék árát+ az 1500 Ft kézbesítési díjat a kézbesítőnek kell kifizetnie átvételkor.

CSAK MAGYARORSZÁGI CÍMRE SZÁLLÍTUNK!

3. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

Fiú bakancs, csizma, fiú cipő, fiú szandál. Lány bakancs, csizma, lány cipő, lány szandál. Gumicsizma. Harisnya, zokni.

 

A honlapon feltüntetett árak bruttó árak, melyek tartalmazzák a törvényben előírt 25 %-os áfát. A szállítás költségét Ön választja ki. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

 

 

4. Rendelési információk

A rendeléseket 0-24 óráig fogadja rendszerünk. A rendeléshez regiszráció szükséges.

 

 

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 12-22 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

 

6. Rendelés menete

A vásárláshoz regisztráció szükséges. Amennyiben még nincs regisztrálva nyomja meg a regisztráció menüpontot, ha már regisztrált felhasználónk jelentkezzen be!

Új regisztráció esetén töltse ki az ott található adatokat (Név ,Város , Utca, Házszám, Email cím, Telefonszám ) Ezek megadása kötelező.

Adja meg regisztrácios nevét és jelszavát (min.5 karakter max 20 karakter) a regisztrácios jelszó "elvesztése" esetén használja a jelszóemlékeztető funkciót.

A megjelenő termékek mindegyike fotóval és leírással rendelkezik.Válassza ki amit vásárolni szeretne, és kattintson a termék mellett található kosárra!

A kiválasztott áru (áruk) bekerülnek kosár szerkesztése menübe.

Amennyiben befejezte a böngészést illetve vásárlást, kattintson a kosár szerkesztése ikonra.

Itt módosítani tudja a darabszámot illetve ki tudja törölni azt az árut amire még sincs szüksége vagy ha véletlenül tette a kosárba.

Itt van lehetősége arra is, hogy kiválassza az Önnek leginkább megfelelő szállítási formát.

Amennyiben mindent beállított(darabszám, termék), kattintson a frissitem a módosításokat ikonra

Klikkeljen a rögzítem ikonra.

A regisztráció során megadott e-mail címre a vásárlást követően rövid időn belül küldünk egy értesítést, és kérjük a rendelés megerősítését, amit a kapott linkre kattintva rögtön megtehet.

Figyelem! A vásárlás csak a megerősítést követően realizálódik!!!

Ha a megerősítést nem küldi vissza azonnal, előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott terméket egy másik vevő - aki azt szintén kiválasztotta és hamarabb visszaigazolta - vásárolja meg.

7. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt terméket személyesen előzetes egyeztetést követően 7-20 óráig lehet átvenni a megadott címen.A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

Személyes átvétel esetén a vásárlásról kiállított számla vagy nyugta az átvétlekor kerül átadásra. Postázás esetén a számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen atermékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére,ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb.

 

8. Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta ZRt. teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A kézbesítő ha nem találja a címzettet a szállítási címen, a csomag érkezéséről értesítést hagy, mely alapján a csomag 10 munkanapig átvehető a helyileg illetékes postán. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

 

9. Házhoz szállítás díjszabása

Cégünk bankszámlájára előre utalással egységesen 500 Ft a postaköltség, akkor is ha csak egy, és akkor is ha pl: 4 pár cipőt vásárol tőlük. Ez esetben a megrendelt termék(ek) árát+az 500 Ft postaköltséget kell előre utalni számlánkra:

Aranycsibe Gyerekcipő- és Játék Kereskedelmi Bt.

Bankszámlaszámunk: K&H 10405004-00013928-00000005

Postai utánvéttel 1500 Ft a postaköltség. Ilyenkor a termék árát+ az 1500 Ft kézbesítési díjat a kézbesítőnek kell kifizetnie átvételkor.

10. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőreterheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

11. Garancia

A 49/2003. (VII. 30.) GKM-rendelet értelmében, a 2002. évi XXXVI. törv. a Ptk szavatossággal kapcsolatos szabályozásának változása, mely 2003. júliustól hatályos.

Az ezzel összefüggő végrehajtás jellegű előírásokat a vásárlókkal szemben 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet értelmében végezzük. Vásárlóinkat tájékoztatjuk, hogy a vásárlók minőségi kifogásokról szóló 4/1978. (Ill. 1.) BKM rendelet 2003. IX. 1-én hatályát vesztette. Ennek értelmében a szavatosság 6 hónap helyett 2 évre bővült, mely két részre tagozódik: Az első hat hónapban a vásárlás napjától számítva, kizárólag a vásárlást igazoló nyugtával vagy számlával érvényes. Bármilyen rendellenességet észlelnek, azt kérjük haladéktalanul jelezzék felénk. Felhívjuk figyelmét, hogy ha panaszát nem tudja személyesen intézni, akkor a meghibásodott termék hozzánk való eljuttatásának költsége Önt terheli.

- A hetedik hónaptól kezdve a 2 éves időtartam végéig - a vásárlónak kell bizonyítania a kijelölt intézet szakvéleményével, hogy a meghibásodás oka már az eladáskor benne volt a termékben. Minden olyan esetben, ha a hiba nyolc napon belül az áru értékének és használhatóságának az azonos ideig rendeltetésszerűen használt hibátlan áruhoz viszonyított csökkenése nélkül megjavítható, azt javítani kell - ez esetben a fogyasztó sem cserét, sem pénzbeli kártalanítást nem kérhet. Javítás esetén a szavatossági idő annyival hosszabbodik meg, amennyi ideig a vásárló a terméket a hiba miatt nem tudta használni. A termék jelentős részének kicserélése esetén (pl. egy cipő talpának cseréje esetén) a kicserélt részre a szavatossági idő újra kezdődik. Amennyiben a termék bármilyen hibája a vásárló előtt a vásárláskor ismert volt (ez a szavatossági jegyen feltüntetésre került), erre a hibára szavatossági igény nem érvényesíthető. Amennyiben a vásárló igényét határidőn túl jelentette be, illetve ha a hiba oka az átadás után keletkezett (pl. természetes elhasználódás, helytelen kezelés vagy tárolás, erőszakos külső behatás), szavatossági igény nem teljesíthető. Ide tartoznak az alábbiak: természetes bőrbélés színezése, beázás (kivéve, ha a lábbeli vízálló köztes béléssel rendelkezik), bőrtalp elkopása viselés következtében), gumitalp kopása (a törés természetesen nem), sarokkopás illetve sarokflekk elhasználódása, nem megfelelő cipőápolás miatt keletkezett bőrhiba, rugós sámfa okozta esetleges eldeformálódás, bármilyen külső fizikai behatás miatt keletkezett sérülés. Bármilyen vitatott kérdésben a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség által végzendő vizsgálat a döntő, melynek időtartama a szavatossági ügyintézés idejébe nem számít bele .

Tisztelt Vásárló!

Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a szavatossági jogok elvesztésévei járnak az alábbiak:

- nem rendeltetésszerű használat,

- a szakszerű tisztítás, ápolás hiánya,

- a szakszerűtlen tisztítás, a felfedezett hiba (a rejtett anyag, vagy gyártás) nem azonnali jelentése, - sérülés, vagy erőszakos behatás, rongálás,

- házilagos javítás.

 

12. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.)kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendeletértelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

 

 

13. Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően sor kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértésekelkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült,vagy hiányos volt)

A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a vásárló által megadott bankszámla számra visszatérítjük a termék vételárát.

 

 

14. Adatkezelés

Az webáruház használata során a részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára. Ez alól kivétel kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat is kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a

rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@gyerekcipobolt.hu e-mail címen.

 

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

 

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja jelen általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

 

Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.

 
2007 © gyerekcipobolt.hu